general

Player Cayin N8 Recenzie - Harsh Tube Audiophilia

Cayin a sărbătorit anul trecut cea de-a 25-a aniversare.în piață și în onoarea acestui eveniment, au decis să elibereze mai multe dispozitive "maxime" pentru a arăta toată experiența dobândită în această perioadă. Unul dintre aceste produse a fost jucătorul pilot Cayin N8, despre care vom vorbi.

După primele fotografii, comentarii despre acest lucrumodelele s-au dovedit a fi mai degrabă contradictorii, nu tuturor i-a plăcut designul neobișnuit. Cu toate acestea, după începerea vânzărilor și apariția jucătorului în magazinele audio personale din întreaga lume, recenziile au schimbat dramatic tonul, a devenit clar faptul că componenta principală a jucătorului, și anume sunetul, sa dovedit a fi. Inginerii companiei au hotărât nu doar să elibereze dispozitivul cel mai avansat, ci și-au stabilit o sarcină aproape de neconceput: pentru a face un portabil cu o ieșire tub, beneficiul companiei Korg a prezentat lămpile lor NuTube. Pentru a atinge acest obiectiv, a trebuit să rezolvăm o mulțime de sarcini dificile, începând cu o montare specială care protejează lampa de vibrații și șocuri și se încheie cu sistemul de eliminare a căldurii șiretiste, necesar pentru dispozitivele cu vid. Cred că nu va fi un spoiler pentru a spune că au reușit să rezolve aceste probleme, astfel încât utilizatorii N8 pot alege între un amplificator "tub" și un "non-tub". Desigur, acest lucru funcționează numai pentru ieșirea normală, deoarece ar fi nerealist să plasați 4 lămpi în carcasă pentru operațiuni de echilibrare.

Eticheta de preț pentru acest lux, desigur, sa dovedit a fi considerabilă, de aproximativ 3.300 de dolari plus sau minus o modificare a taxelor și taxelor locale, dar când a oprit audiophile prețul?

Specificații tehnice

• DAC: 2 × AK4497EQ
  • LPF: 2 × MUSES02
  • Câștig: 2 × Korg NuTube 6P1 sau 4 × OPX1622
  • Controlul volumului: PGA2311UA
  • ecran: 3.2 "IPS, 480 × 360, atingeți
  • Interfețe fără fir: WiFi, Bluetooth 4.2 (SBC, aptX, LDAC)
  • baterie: 7000 mAh, 3.7V
  • Timpul complet de încărcare: ~ 6 ore cu încărcător obișnuit, ~ 4,5 ore cu QuickCharge
  • Timp de lucru: de la 7 la 9,5 ore în funcție de mod
  • Memorie încorporată: 128 GB
  • Memorie externă: MicroSD
  • intrări: USB-C pentru încărcare, USB-OTG, USB-Audio și ieșire digitală coaxială
  • ieșiri: Căști de 3,5 mm, linie liniară de 3,5 mm, ieșire echilibrată a căștilor de 4,4 mm, combinată cu linia I2S liniară
  • Suport pentru format: DSD, DIFF, SACD-ISO, WAV, AIFF, FLAC, ALAC, APE, WMA, MP3, AAC, OGG
  • dimensiuni: 128 mm × 70 mm × 21 mm
  • greutate: 380 gr.

Puterea normală

• Interval de frecvență: 20 Hz - 20 kHz (± 0,2 dB)
  • Distorsiuni armonice generale + zgomot: 0,0008%
  • Intervalul dinamic: 118 dB
  • Raportul semnal / zgomot: 120 dB
  • Separarea canalului: 75 dB
  • Impedanță de ieșire: ≤0.6Ω
  • Puterea de ieșire (maximă): 400 mW @ 32Ω, 50 mW @ 300Ω

Performanță echilibrată

• Distorsiuni armonice generale + zgomot: 0,0006%
  • Intervalul dinamic: 120 dB
  • Raportul semnal / zgomot: 122 dB
  • Separarea canalului: 110 dB
  • Impedanță de ieșire: ≤1.2Ω
  • Puterea de ieșire (maximă): 750 mW @ 32Ω, 200 mW @ 300Ω

Pachetul și livrarea

Dintre toți jucătorii "mari trei", este Cayineste un titular de înregistrare în dimensiunea ambalajelor, managerii de produse ai companiei au decis să nu salveze pe avantajele externe. Jucătorul este vândut într-o cutie mare de formă cubică, pe care este purtat un vârf subțire de "praf de protecție" din argint. Caseta principală se deschide în diagonală, dezvăluind imediat dispozitivul în sine clientului nerăbdător. Pe măsură ce continuăm despachetarea, devine clar că noi suntem, de asemenea, proprietarul unei înregistrări absolute și a unui set de accesorii. În casetă veți găsi:

• piele caz
  • de sticlă de protecție pe ecran
  • cablu de înaltă calitate USB-C
  • adaptor cu ieșire de 4,4 mm la două conectori XLR cu trei pini pentru utilizarea unei linii de ieșire echilibrate
  • adaptor pentru căști cu ștecher echilibrat de 2,5 mm
  • două adaptoare USB-C pentru ieșirea coaxială digitală (pentru RCA și pentru mufele de 3,5 mm)
  • o pereche de autocolante HighRes

Setul de livrare face Cayin N8 un candidat de frunte pentru rolul de transport digital sau analog pentru un sistem staționar.

Proiectare și management

Acest articol a cauzat tot (inclusiv eu) maximulîntrebări imediat după anunț. Sincer, fotograful a privit ciudat, dar sa dovedit viu că are propriul său farmec deosebit. Cayin N8 este destul de mare și, în toate dimensiunile, nu aș numi un dispozitiv de buzunar, cu excepția cazului în care, desigur, vorbim despre buzunarele jachetei. În același timp, corpul său din oțel lustruit pare interesant. Aș spune despre indestructibilitatea dispozitivului, dar nu sunt sigur că nici o picătură nu va afecta panoul din spate, realizat din sticlă Gorilla rotunjită, așa că trebuie să vă abțineți de la testarea forței și să folosiți un caz complet. Ce este frumos, panoul din spate are o acoperire oleofobă, astfel că aproape nu colectează amprentele digitale.

Desigur, majoritatea copiilor sunt virtualedisputele au fost rupte în jurul a două stilouri pe suprafața dreaptă, mai exact, în jurul aurului lor. Trăiește-te că s-au dovedit că nu sunt atât de strălucite și că se descurcă bine cu sarcinile lor. Topul "twister" este responsabil pentru volum, iar când este apăsat, oprește playerul. În partea de jos funcționează joystick-ul, comută pistele atunci când se deplasează în sus și în jos, apăsând redarea și punând-o în pauză. Singura plângere reală față de aceste controale pe care am lăsat-o este ușoară "îndoire" și ușurința generală de presare, care odată a dus la activarea spontană a jucătorului în rucsacul meu.

Controalele rămase sunt distribuite de cătrediferite părți ale playerului. Ieșirile de mai sus: 3,5 mm liniar, aceeași "căști" și echilibrat Pentaconn, care poate acționa ca ieșire pentru căști și o opțiune echilibrată pentru ieșirea liniară. Poate că începutul tranziției la ieșirea de 4,4 mm în rolul de "echilibru" îmi place, este mecanic mai fiabil, iar o zonă de contact mare nu rănește pe nimeni. Profesioniștii includ abilitatea de a face o ieșire liniară echilibrată "reală", care, apropo, a fost folosită de Cayin.

Pe partea inferioară era un loc pentru o gaură.(deja am uitat ce este cu ceilalți jucători), sloturile pentru carduri de memorie (built-in 128 GB este bun, dar nu este suficient), formatul de ieșire I2S MicroHDMI și conectorul USB-C. Ultimul, ca întotdeauna cu Cayin, este universal: încărcarea, funcționarea în modul DAC, transmiterea de semnale audio către DAC-uri externe, lucrul cu discuri USB OTG și chiar ieșirea "numerelor" pe un coaxial - toate acestea pot face. Apropo, în ceea ce privește încărcarea, jucătorul are o baterie imensă de 7000 mA / h, dar din cauza puterii mari a înregistrărilor pentru timpul de funcționare, G8 nu bate. Acesta variază foarte mult de la 9 ore la o ieșire normală în modul normal de alimentare la aproximativ 6 ore pe o ieșire echilibrată în modul HIGH2. Încărcarea completă a acumulatorului cu un încărcător obișnuit are nevoie de puțin mai mult de 6 ore, din fericire, playerul acceptă QuickCharge, permițându-vă să îl hrăniți de la 20 la 80% în câteva ore sau să încărcați "de la zero la o sută" în 4 ore și 40 de minute.

Cea mai mare parte a panoului frontal este ecranul. Nu este la fel de impresionant ca ceilalti jucatori din acest segment, "doar" 3.2 inci, dar se descurca bine cu sarcinile sale: unghiurile de vizualizare si de predare a culorilor sunt normale, exista o marja de luminozitate pentru a lucra la soare (desi este posibil sa trebuiasca sa acoperi ecranul cu palma) clicurile sunt înregistrate în mod normal. Datorită dimensiunilor relativ mici ale afișajului, cadrele din jurul acestuia pot fi agitate de gustul elegant al iubitorilor de design fără rame, dar noi, audiofilele dure, nu suntem înclinați spre astfel de sentimente și suntem gata să trecem de la acele ecrane SuperAMOLED la player cu ieșire tub. Având în vedere în special faptul că designerii Cayin au făcut un pas insidios: chiar sub afișaj există o fereastră mică prin care, după ce ați pornit ieșirea lămpii, puteți observa lumina mistică instalată în playerul NuTube. Sub fereastra de salivare este un buton triunghiular cu un indicator LED multi-colorat. Indicatorul arată, așa cum era de așteptat, rezoluția fișierelor care sunt jucate, dezgustând pe cei care nu ascultă HighRes cu culori roșii și galbene, un buton cu o scurtă apăsare se întoarce pe ecranul de redare, cu o lungă o aduce în meniul principal. Apropo, dacă LED-ul te deranjează, îl poți dezactiva în setări.

Poate că nu voi rezuma nimic despre astaAceastă secțiune nu susține gusturile, dar, după o cunoaștere apropiată, mi-a plăcut mai degrabă jucătorul decât nu, se pare că este un dispozitiv audio solid, deși vintage, mai degrabă decât un smartphone destul de prețios.

inserare

Deși software-ul jucătorului de pe site se numește Cayin OS, puteți vedeacă dezvoltarea sa angajat încă o dată HiBy: prezența funcției HiBy Link vorbește de la sine, iar restul firmware-ul este similar cu ceea ce am văzut în iPod-urile CAYIN la-Android-eră. Așa cum probabil ați ghicit, sistemul de operare al jucătorului Google nu este. Veste bună pentru haters, rău pentru iubitorii de streaming. Cu toate acestea, pe acesta din urmă, CAYIN a declarat că, în opinia lor, serviciile strimingovye, puteți asculta pe telefonul smartphone, transferându-le la player-ul de pe LDAC, din moment ce el lucrează pentru N8 în ambele direcții și este destul de bun.

În general, firmware-ul este familiar și stăpânitdoar câteva minute. Imediat după pornire, ajungem la ecranul de meniu, în partea de sus sunt butoanele bibliotecii media, sub acestea sunt informații despre melodia curentă cu posibilitatea de a accesa ecranul de redare. Biblioteca media familiară: foldere, playlisturi, artiști, albume, toate melodiile dintr-o mulțime și genuri. Diferite stiluri sunt atribuite pictogramelor aleatoare, astfel încât să urmăriți metalul cu un pahar de cocktail, iar jazzul cu o vioară este destul de amuzant. În caz contrar, biblioteca media funcționează așa cum v-ați aștepta, există operații pentru ștergerea și adăugarea la playlisturi (inclusiv cele de grup), altele decât cele latine sunt mai mult sau mai puțin prelucrate în mod normal. Actualizarea bibliotecii ar fi putut fi mai plină de viață, dar nu ar trebui să fie numită în mod special lentă.

Ecranul de redare nu are surprize: Învelișul albumului afișat pe scară largă, butoanele de control al redării, glisați spre stânga-dreapta vă permite să vedeți textul, dacă este înregistrat în etichete sau informații detaliate despre piesă. Există un buton pentru a apela meniul contextual: ordinea de redare, ștergerea melodiei, adăugarea la lista de redare.

Pe ecranul principal de lucru svaypy. Cu un gest de la marginea superioară în jos, puteți deschide panoul de setări rapide, aici practic există diferite întrerupătoare de sunet: lămpi / op amperi, câștig, putere și așa mai departe. De asemenea, puteți regla luminozitatea ecranului și puteți vizualiza informații despre player.

Trecând de sus, veți obține două butoane.setări: muzică și sistem. Nu există surprize speciale aici, în ambele puncte. Setările muzicii modifică ordinea redării, reținând volumul și poziția melodiei curente atunci când este oprită, modul de redare fără pauze, filtrul digital și alte setări legate de sunet. În opțiunile de sistem sunt gestionate Bluetooth și WiFi, timer-urile dezactivate, actualizarea firmware-ului, alegerea butoanelor care funcționează atunci când ecranul este blocat, alegerea limbii. Limba rusă este disponibilă, dar localizarea suferă de o anumită duritate. După cum probabil ați ghicit, utilizarea WiFi-ului aici este limitată numai prin actualizarea firmware-ului.

În general, firmware-ul este stabil și funcțional, nu am găsit probleme majore cu Cayin N8 tot timpul când îl folosesc.

sunet

Pentru a asculta dispozitivul utilizatUrmătoarele căști: iBasso IT04, Meze Empyrean, Audio Zenith PMx2, Noble Kaiser Encore, Campfire Audio Andromeda și Solaris, Unic Melody Mason V3, HUM Pristine și altele.

Prin crearea unui jucător în Cayin a luat în serios, șiam decis să punem în aplicare propriul sunet, spre deosebire de alte "vârfuri". În consecință, au primit un jucător care se implică în orice emoție, uneori chiar ușor în detrimentul neutralității. Ar trebui să înțelegeți că, cu acest jucător, veți obține trei opțiuni de sunet. Ieșirea echilibrată este de 3,5 mm în modul "solid-state", diferența principală fiind cea a puterii mai mari (și a zgomotului de fond rezultat) și a unei scene puțin mai largi. Mai interesant este situația cu o ieșire de 3,5 mm, pentru care a fost implementată amplificarea lămpii, care nu este disponibilă pentru un conector echilibrat. Opțiunea sunetului este comutată prin meniu, lămpile "pornesc" cu o întârziere de cinci secunde, solicitate de acestea pentru a intra în modul de funcționare.

Diferența dintre o "lampă" și un "opamp" nu esteimens, dar destul de vizibil. Dacă, în mod implicit, N8 oferă un sunet dinamic emoțional, subliniat, cu accent pe macrodetail, atunci NuTube face exact ceea ce se așteaptă de la lămpi: atenuarea sunetului, curățarea puțină la frecvența înaltă și încălzirea fluxului. În general, îmi place versiunea "normală" a sunetului, iar descrierea de mai jos se va ocupa de ea, dar aproximativ 10-15% din muzică (în special din anumite motive jazz și blues) beneficiază de pornirea modului lămpii.

Nici măcar nu știu dacă să vorbim despre "low"lucruri precum rezoluția și detaliile, jucătorul corespunde în mod clar statutului său de top și prin acești parametri nu are probleme. Poate că nici măcar nu mă voi concentra asupra acestui lucru.

Bass conferă perfect textura, adinamica, adâncimea și energia. Cayin N8 adaugă ușor greutatea subwoofer-ului, din acest motiv aparatele cu frecvență joasă par uneori împinse înainte. Jucătorul, desigur, nu este "basshead" și închis, dar woofer-urile sunt "convexe", oferind nu numai o bază excelentă pentru melodie, ci și plăcerea ascultătorului cu o dezvoltare impresionantă a loviturilor și a rulourilor. Bineînțeles, toate instrumentele ne încânta și cu o corpororealitate și o monumentalitate plăcute, controlul basului vă permite să demonstrați acest lucru bine.

La frecvențele medii, există o ușoarăca sacrificiu "de microdetails în favoarea macrodinamicii. Firește, cu contrastul lui N8, totul este bine, pur și simplu din cauza emoțiilor subliniate și a "scării" generale a depunerii MF, cele mai mici nuanțe rămân neobservate de ascultător. Cu toate acestea, unele dărâmături de piese mici nu împiedică jucătorul să se joace în mod natural și cu un transfer bun al nuanțelor încorporate în înregistrare. Deși, bineînțeles, mândria lui este piesele, nu cu echipament, ci cu emoții, neîncredere și îndrăzneală. Scena imaginară Cayin N8 se construiește bine, adâncimea este aproape de maxim, uneori jucătorul crește chiar artificial, lățimea este puțin mai mică decât maxima, dar și una dintre cele mai mari din lume de portabile.

Frecvențele superioare sunt aproape de cele ideale, pentru unamică excepție. Este partea superioară a gamei, ceea ce distinge dispozitivele de vârf, așadar o tratez mai meticulos decât orice altceva (cu excepția cazului în care, desigur, vorbim de nava-pilot). Bineînțeles, există o lungime mare, un detaliu bun și o laminare uimitoare, plăcută (pentru a spune pur și simplu - capacitatea sursei de a separa tonuri de înaltă frecvență de instrumente bogate în timbre). Desigur, HF sună foarte natural, cu o atenuare excelentă și unicul lor dezavantaj, care, probabil, nu ar fi meritat să menționăm, dacă nu era vorba de emblema, acestea sunt fronturi de atac scurte, adăugând un pic de agresivitate la "vârfurile" Cu toate acestea, mi-ar fi de dorit să sugerez că acest lucru a fost făcut în scop, acest lucru se încadrează foarte mult în conturul principal al hranei jucătorului.

În ceea ce privește comparațiile, de data aceasta, o revizuireface fără ele. Cayin N8 este mai bun decât jucătorii din segmente mai accesibile. Aceeași versiune Lotto Paw Gold (non-touch) este similară în aprovizionare, dar ușor inferioară în aceeași dinamică a macro-urilor, deci nu este sens să descriem diferența cu dispozitive mai accesibile. Ceilalți doi participanți la "cele trei mari" în fața SP1000 și LPGT oferă un concept diferit de sunet, cu un accent mai mic de emoții și un pic mai natural, de aceea nu va exista prea multă semnificație în comparația detaliată.

compatibilitate

După cum înțelegeți, jucătorul va avea aproape suficientă puterepentru orice, inclusiv pentru isodini. În ceea ce privește căștile sensibile - acestea ar trebui să fie ascultate dintr-o ieșire neechilibrată, pentru a evita zgomotul de fundal, cum ar fi prețul plătit pentru energie. Cu un jucător este mai bine să alegi mai multe modele neutre, dar este deja o chestiune de preferință personală.

Din punct de vedere stilistic, jucătorul este universal, deși, desigur,pe genuri emoționale, de la voce la "greu", el se va arăta pe deplin. Cu toate acestea, aceasta se referă și mai mult la alegerea subiectivă a proprietarului. Calitatea înregistrării N8 este sensibilă, la fel ca orice top, aș spune că pe o scală de 10 puncte de "drăgălășenie" merită undeva9.

În mod tradițional, mai multe piese sunt exemple

Dream Theatre - Aceasta este viata Metalul progresist este întotdeauna un test pentrujucător. Pe de o parte, este necesar să se joace din punct de vedere tehnic, pe de altă parte - emoțional. Dar, desigur, aceasta este o sarcină ideală pentru Cayin N8, care, în timp ce subliniază emoțiile puțin, aduce drama acestei piste la nivelul final.

Röyksopp - În spațiu Cumva de multe ori în ultima vreme oțelveniți peste aceste genii nordice ale muzicii electronice, poate acesta este un semn? Doar pentru a înțelege ce este. O altă piesă perfect potrivită eroului acestei revizuiri: un bas subliniat, combinat cu o scenă frumoasă, dă efectul imersiunii și transmite atmosfera înregistrării.

Steven Wilson - Ziua inainte de a veni Minunat, doar o acoperire superbă. Stephen transforma cu strălucire disco-ul liric într-o baladă elegantă de rock, plină de melancolie inexprimabilă. Modul opt în modul lămpi completează perfect designul minimalist al pistei, adăugând animație la chitară și un pic de naturalitate în vocal.

constatări

Cayin nu a făcut doar un jucător de top, eiși-au realizat viziunea asupra a ceea ce ar trebui să fie o sursă de sunet portabil fără compromisuri. Ca și în cazul oricărui produs luminos, rezultatul nu va fi satisfăcut de 100% din public, dar cei care sunt capabili să aprecieze o abordare cu adevărat de mare amploare pentru a crea gadget-uri nu vor rămâne indiferenți, mai ales dacă adăugați la aceasta o iubire a fluxului emoțional.

Cumpara Cayin N8

</ p>