opći

Igrač Cayin N8 pregled - gruba cijev Audiophilia

Cayin je prošle godine proslavio svoju 25. obljetnicu.na tržištu iu čast ovog događaja odlučili su izdati nekoliko "maksimalnih" uređaja kako bi pokazali sve iskustvo stečeno tijekom tog vremena. Jedan od tih proizvoda bio je vodeći igrač Cayin N8, o kojem ćemo razgovarati.

Nakon prvih fotografija, recenzije o tomemodeli su se ispostavili prilično kontradiktornima, a svima se nije sviđao neobičan dizajn. Međutim, nakon početka prodaje i pojave igrača u osobnim audio trgovinama širom svijeta, recenzije su dramatično promijenile ton, postalo je jasno da je glavna komponenta igrača, naime, zvuk, ispao. Inženjeri tvrtke odlučili su ne samo objaviti najnapredniji uređaj, već su sebi postavili gotovo nezamisliv zadatak: napraviti prijenosni s cijevnim izlazom, u korist tvrtke Korg predstavili su svoje NuTube mikro svjetiljke. Da bismo postigli taj cilj, morali smo riješiti mnogo teških zadataka, počevši s posebnim nosačem koji štiti svjetiljke od vibracija i udara, a završava se pametnim sustavom odvođenja topline potrebnim za vakuumske uređaje. Mislim da neće biti spojler za reći da su uspjeli riješiti ove probleme, tako da korisnici N8 mogu birati između "tube" i "non-tube" pojačala. Naravno, to radi samo za normalan izlaz, budući da bi bilo nerealno smjestiti 4 svjetiljke u kućište za ravnotežu.

Cijena za sav ovaj luksuz, naravno, pokazala se znatnom, oko 3.300 dolara plus ili minus amandmana na lokalne poreze i pristojbe, ali kada je audiofil zaustavio cijenu?

Tehničke specifikacije

• DAC: 2 × AK4497EQ
  • LPF: 2 × MUSES02
  • Dobitak: 2 × Korg NuTube 6P1 ili 4 × OPX1622
  • Kontrola glasnoće: PGA2311UA
  • zaslon: 3,2, IPS, 480 × 360, dodirnite
  • Bežična sučelja: WiFi, Bluetooth 4.2 (SBC, aptX, LDAC)
  • baterija: 7000 mAh, 3.7V
  • Vrijeme punjenja: ~ 6 sati s redovnim punjačem, ~ 4,5 sati uz QuickCharge
  • Radno vrijeme: od 7 do 9,5 sati, ovisno o načinu rada
  • Ugrađena memorija: 128 GB
  • Vanjska memorija: MicroSD
  • ulazi: USB-C za punjenje, USB-OTG, USB-Audio i koaksijalni digitalni izlaz
  • izlazi: 3,5 mm slušalice, linearni 3,5 mm, uravnotežen izlaz za slušalice od 4,4 mm u kombinaciji s linearnim, I2S
  • Podrška formata: DSD, DIFF, SACD-ISO, WAV, AIFF, FLAC, ALAC, APE, WMA, MP3, AAC, OGG
  • dimenzije: 128 mm × 70 mm × 21 mm
  • težina: 380 gr.

Normalan izlaz

• Raspon frekvencije: 20 Hz - 20 kHz (± 0,2 dB)
  • Zajedničko harmonijsko izobličenje + šum: 0,0008%
  • Dinamički raspon: 118 dB
  • Omjer signala i šuma: 120 dB
  • Odvajanje kanala: 75 dB
  • Izlazna impedancija: ≤0.6Ω
  • Izlazna snaga (maksimalna): 400 mW @ 32 °, 50 mW @ 300 °

Uravnotežen izlaz

• Zajedničko harmonijsko izobličenje + šum: 0,0006%
  • Dinamički raspon: 120 dB
  • Omjer signala i šuma: 122 dB
  • Odvajanje kanala: 110 dB
  • Izlazna impedancija: ≤1.2Ω
  • Izlazna snaga (maksimalna): 750 mW @ 32Ω, 200 mW @ 300 °

Paket i dostava

Od svih "velikih tri" igrača, to je Cayinje rekorder u veličini pakiranja, menadžeri proizvoda tvrtke odlučili su ne štedjeti na vanjskim prednostima. Igrač se prodaje u velikoj kutiji kubičnog oblika, na kojoj se na vrhu nosi tanak srebrni “poklopac za prašinu”. Glavni se okvir otvara dijagonalno, odmah otkrivajući samom uređaju nestrpljivi kupac. Kako se i dalje otvaramo, postaje jasno da smo i nositelji apsolutnog rekorda i seta pribora. U okviru ćete pronaći:

• kožna torbica
  • zaštitno staklo na zaslonu
  • visokokvalitetni USB-C kabel
  • adapter s izlazom od 4,4 mm na dva tro-pinska XLR konektora za korištenje uravnotežene linije
  • adapter za slušalice s 2,5 mm uravnoteženim utikačem
  • dva USB-C adaptera za digitalni koaksijalni izlaz (za RCA i za 3,5 mm utičnice)
  • nekoliko naljepnica HighRes

To je skup dostave koji Cayin N8 čini vodećim kandidatom za ulogu digitalnog ili analognog transporta za stacionarni sustav.

Dizajn i upravljanje

Ova stavka je uzrokovala maksimum svih (uključujući i mene)pitanja odmah nakon objave. Iskreno rečeno, fotograf je izgledao čudno, ali se ispostavilo da je živ da ima svoj poseban šarm. Cayin N8 je prilično velik, au svim veličinama ne bih ga nazvao džepnim uređajem, osim ako, naravno, ne govorimo o džepovima jakne. Istodobno, njegov slučaj poliranog čelika izgleda zanimljivo. Rekao bih o neuništivosti uređaja, ali nisam siguran da nijedna kap neće utjecati na njezinu stražnju ploču, izrađenu od zaobljenog Gorilla Glassa, pa se trebate suzdržati od testiranja čvrstoće i upotrebe kompletnog kućišta. Što je lijepo, stražnja ploča ima oleofobni premaz, tako da gotovo ne prikuplja otiske prstiju.

Naravno, većina kopija je u virtualnom oblikusukobi su razbijeni oko dvije olovke na desnoj površini, točnije oko njihove pozlate. Uživo se ispostavilo da nisu tako briljantne i dobro se nose sa svojim zadacima. Gornji "twist" je odgovoran za glasnoću, a kad se pritisne, isključuje uređaj. Donja radi kao upravljačka palica koja mijenja staze pri kretanju gore i dolje, pritiskom na nju počinje reprodukcija i pauziranje. Jedina stvarna pritužba na ove kontrole koje sam ostavio je njihova lagana "ljuljanje" i cjelokupna lakoća pritiska, što je jednom dovelo do spontane aktivacije igrača u mom ruksaku.

Preostale kontrole distribuirajurazličite strane igrača. Vrhunski izlazi: linearni 3,5 mm, isti "slušalice" i uravnoteženi Pentaconn, koji mogu djelovati kao izlaz za slušalice i balansirana opcija za linearni izlaz. Možda, početak prijelaza na 4,4 mm izlaz u ulozi "ravnoteže" Volim, to je mehanički više pouzdan, a veliki kontakt područje neće povrijediti nikoga. Profesionalci također uključuju sposobnost stvaranja "pravog" uravnoteženog linearnog izlaza, koji je, usput, koristio Cayin.

Na donjoj strani bilo je mjesta za rupu.reset (već sam zaboravio što je s drugim igračima), utori za memorijske kartice (ugrađeni 128 GB je dobar, ali još uvijek nije dovoljno), I2S MicroHDMI izlazni format i USB-C konektor. Potonji je, kao i uvijek kod Cayin-a, univerzalan: punjenje, rad u DAC modu, izlaz zvuka na vanjske DAC-ove, rad s USB OTG diskovima, pa čak i izlazak "brojeva" na koaksijalnom - sve što ovaj igrač može učiniti. Usput, o punjenju, igrač ima veliku bateriju, 7000 mA / h, ali zbog velike snage zapisa za vrijeme rada, G8 ne pobjeđuje. Ona se uvelike razlikuje od 9 sati na normalnom izlazu u "normalnom" načinu rada do oko 6 sati na uravnoteženom izlazu u načinu HIGH2. Potpuno punjenje baterije običnim punjačem s dvostrukim pojačalom traje nešto više od 6 sati. Srećom, uređaj podržava QuickCharge, omogućujući vam da ga napunite od nekoliko sati od 20 do 80 posto ili 4 sata i 40 minuta za punjenje "od nula do stotinu".

Većina prednje ploče zauzima zaslon. Nije tako impresivno kao ostali igrači ovog segmenta, "samo" 3,2 inča, ali dobro se nosi sa svojim zadacima: kut gledanja i prikazivanje boje su normalni, postoji granica svjetline za rad na suncu (iako ćete možda morati pokriti zaslon dlanom) klikovi se normalno bilježe. Zbog relativno male veličine zaslona, ​​okviri oko njega mogu biti potreseni elegantnim okusom ljubitelja frameless dizajna, ali mi, grubi audiofili, nismo skloni takvim osjećajima i spremni smo se prebaciti s igala SuperAMOLED ekrana na player s izlazom cijevi. Posebno s obzirom na činjenicu da su Cayinovi dizajneri napravili podmukli korak: odmah ispod zaslona nalazi se mali prozor kroz koji, nakon uključivanja izlazne svjetiljke, možete promatrati mistično svjetlo instalirano u NuTube playeru. Ispod prozora salivacije nalazi se trokutasti gumb s LED indikatorom u više boja. Indikator pokazuje, kao što se i očekivalo, razlučivost datoteka koje se reproduciraju, sramote onih koji ne slušaju HighRes crvenom i žutom bojom, gumb s kratkim pritiskom vraća se na zaslon reprodukcije, a dugačak ga dovodi u glavni izbornik. Usput, ako vas LED smeta, možete ga isključiti u postavkama.

Možda neću sumirati ništa od ovogaOvaj dio se ne raspravlja o ukusima, ali nakon bliskog poznanstva mi se svidio igrač, a ne ne, izgleda kao solidan, iako vintage, audio uređaj, a ne prilično nadopunjen smartphone.

umetanje

Iako se softver igrača na stranici zove Cayin OS, možete vidjetiHiBy je još jednom bio uključen u razvoj: prisutnost funkcije HiBy Link govori sama za sebe, a ostatak firmware-a je sličan onome što smo vidjeli u Cayinovim igračima iz doba prije androida. Kao što ste možda pogodili, operativni sustav Googleovog igrača nije. Dobre vijesti za mrzitelje, loše za ljubitelje streaminga. Međutim, što se tiče potonjeg, Cayin je rekao da se prema njihovom mišljenju, streaming usluge mogu slušati s pametnog telefona, prebacujući ih na player preko LDAC-a, jer radi za N8 u oba smjera i dovoljno je dobar.

Općenito, firmware je poznat i ovladanSamo nekoliko minuta. Odmah nakon uključivanja dolazimo do zaslona izbornika, na vrhu su gumbi medijske biblioteke, ispod njih se nalaze informacije o trenutnoj stazi s mogućnošću prelaska na zaslon reprodukcije. Knjižnica medija je poznata: mape, popisi za reprodukciju, izvođači, albumi, sve pjesme u mnoštvu i žanrovi. Različitim stilovima dodijeljene su slučajne ikone, tako da je gledanje metala uz čašu za koktel i jazz s violinom prilično smiješno. Ostatak medijske biblioteke funkcionira kako bi se i očekivalo, postoje operacije za brisanje i dodavanje na popise za reprodukciju (uključujući i one iz grupe), a ne-latinske se obrađuju manje ili više normalno. Ažuriranje biblioteke moglo je biti mnogo življe, ali ne bi se trebalo zvati ni posebno sporo.

Zaslon reprodukcije ne donosi nikakva iznenađenja: Uglavnom prikazuje naslovnicu albuma, gumbe za kontrolu reprodukcije, pomicanje lijevo-desno omogućuje vam da vidite tekst, ako je snimljen u oznakama, ili detaljne informacije o pjesmi. Postoji gumb za pozivanje kontekstnog izbornika: redoslijed reprodukcije, brisanje zapisa, dodavanje popisa pjesama.

Svaypas radi na glavnom zaslonu. Sa gestom od gornjeg ruba prema dolje, možete otvoriti ploču za brze postavke, ovdje u osnovi postoje različiti zvučni prekidači: svjetiljke / op amperi, pojačanje, napajanje i tako dalje. Na raspolaganju je i podešavanje svjetline zaslona i prikaz informacija o uređaju.

Prebacivanjem sa dna dobivate dva gumba.postavke: glazba i sustav. Ovdje nema posebnih iznenađenja, na oba mjesta. Postavke glazbe mijenjaju redoslijed reprodukcije, prisjećajući se glasnoće i položaja trenutnog zapisa kada je isključen, načina reprodukcije bez stanki, digitalnog filtra i ostalih postavki povezanih sa zvukom. U sustavu opcije su upravljanje Bluetooth i WiFi, isključivanje vremena, firmware nadogradnju, izbor koji gumbi rade kada zaključate zaslon, izbor jezika. Dostupan je ruski jezik, ali lokalizacija pati od neke grubosti. Kao što ste vjerojatno pogodili, korištenje WiFi-ja ovdje je ograničeno samo ažuriranjem firmvera.

Općenito, firmware je stabilan i funkcionalan, a ja nisam našao nikakvih većih problema s Cayin N8 cijelo vrijeme dok ga koristim.

zvuk

Za slušanje uređaja koji se koristiSljedeće slušalice: iBasso IT04, Meze Empyrean, Audio Zenith PMx2, Noble Kaiser Encore, Campfire Audio Andromeda i Solaris, Unique Melody Mason V3, HUM Priština i drugi.

Stvaranjem igrača u Cayin uzeti ozbiljno, iodlučili smo provesti vlastiti zvuk, za razliku od drugih "vrhova". Kao rezultat, dobili su igrača koji stavlja na emocije po svaku cijenu, ponekad čak i na štetu neutralnosti. Treba razumjeti da s ovim igračem dobivate tri zvučne opcije. Balansirani izlaz zvuči kao 3,5 mm u "solid-state" modu, glavna razlika je u većoj snazi ​​(i rezultirajućoj pozadinskoj buci) i nešto širem prizoru. Još zanimljivija je situacija s 3,5 mm izlazom, za koji je ugrađeno pojačanje svjetiljke, što nije dostupno za uravnoteženi priključak. Opcija zvuka se prebacuje preko izbornika, žaruljice se “pokreću” s pet sekundi odgode, što zahtijevaju ulazak u način rada.

Razlika između "lampe" i "opampa" nijeogroman, ali prilično uočljiv. Ako je po defaultu N8 emocionalni, podcrtani dinamički zvuk s naglaskom na macrodetail, NuTube radi upravo ono što se očekuje od svjetiljki: omekšati zvuk, malo pospremiti na visokoj frekvenciji i učiniti protok toplijim. Općenito, sviđa mi se "normalna" verzija zvuka, a opis u nastavku će se baviti time, ali oko 10-15% glazbe (uglavnom iz nekog razloga jazz i blues) ima koristi od uključivanja načina rada žarulje.

Ne znam ni da li da govorim o "niskom"kao što su razlučivost i detalji, igrač jasno odgovara njegovom vrhunskom statusu i po tim parametrima nema nikakvih problema. Možda se čak neću posebno usredotočiti na to.

Bass savršeno prenosi teksturu, imaprekrasna dinamika, dubina i energija. Cayin N8 malo povećava težinu woofera, zbog toga se čini da se niskofrekventni instrumenti pomalo pomiču naprijed. Igrač, naravno, nije “basshead” i zatvoren, ali wooferi su “konveksni”, pružajući ne samo izvrsnu osnovu za melodiju, nego i ugodan slušatelj s impresivnim razvojem udaraca i svitaka. Naravno, svi instrumenti nas oduševljavaju ugodnom tjelesnošću i monumentalnošću, kontrola basa omogućuje da se to dobro prikaže.

Na srednjim frekvencijama postoji malokao žrtvovanje ”mikrodetala u korist makrodinamike. Naravno, uz kontrast N8, sve je u redu, jednostavno zbog podcrtanih emocija i opće „ljestvice“ predaje MF-a, najslabije nijanse ostaju nezapažene od slušatelja. Međutim, dio slijeganja malih dijelova ne sprječava igrača da igra prirodno i uz dobar prijenos nijansi ugrađenih u zapis. Iako je, naravno, njegova haljina tragovi, ne uzimajući u obzir opremu, već emocije, neobuzdanost i smjelost. Imaginarna scena Cayin N8 dobro gradi, dubina je blizu maksimuma, ponekad se igrač čak i umjetno povećava, širina je nešto manja od maksimalne, ali i jedna od najvećih u svijetu prijenosnih.

Gornje frekvencije su blizu idealne, za jednumala iznimka. To je gornji dio raspona koji je ono što razlikuje vrhunske uređaje, pa ga tretiram preciznije nego bilo što drugo (osim ako, naravno, ne govorimo o vodećim modelima). Naravno, postoji velika duljina, dobar detalj i nevjerojatna, ugodna laminacija (jednostavno rečeno - sposobnost izvora da razdvoji visokofrekventne prizvuke instrumenata zasićenih timbre). Naravno, HF zvuči vrlo prirodno, s izvrsnim prigušenjem i njihovim jedinim nedostatkom, što, vjerojatno, ne bi vrijedilo spomenuti, ako se ne radi o glavnom brodu, to su skraćeni frontovi napada, dodajući malo agresije "vrhovima". Međutim, usudio bih se sugerirati da je to učinjeno namjerno, to jako pada u glavni pregled igrača.

Što se tiče usporedbi, ovaj put, pregledbez njih. Cayin N8 je bolji od igrača dostupnih segmenata. Ista Lotoo Paw Gold (non-touch) verzija je slična u feedu, ali malo inferiorna u istoj makro dinamici, tako da nema smisla slikati razliku s više pristupačnim uređajima. Ostala dva sudionika “velike trojke” u lice SP1000 i LPGT nude drugačiji koncept zvuka, s manjim naglaskom emocija i malo više prirodnosti, pa ni ovdje neće biti puno značenja u detaljnoj usporedbi.

kompatibilnost

Kao što razumijete, igrač će imati gotovo dovoljno snageza sve, uključujući i uske jednodijelne. Što se tiče osjetljivih slušalica, treba ih slušati s neuravnoteženog izlaza, kako bi se izbjegla pozadinska buka, to je cijena plaćena za napajanje. Sa igračem je bolje odabrati modele koji zvuče neutralnije, ali to je već stvar osobnih preferencija.

Stilski, igrač je univerzalan, iako, naravno,na emocionalnim žanrovima, od vokalnih do "teških", on će se u potpunosti pokazati. Međutim, to se više odnosi i na subjektivni izbor vlasnika. Kvaliteta snimanja N8 je osjetljiva, kao i svaki drugi vrh, rekao bih da na skali od 10 točaka "pickyness" zaslužuje negdje 9.

Tradicionalno, nekoliko pjesama kao primjeri

Dream Theater - ovo je život Progresivni metal je uvijek testigrač. S jedne strane, potrebno je tehnički svirati, as druge - emocionalno. Ali, naravno, ovo je idealan zadatak za Cayin N8, koji, premda malo podcrtava emocije, dovodi dramu ove pjesme do krajnje razine.

Röyksopp - U svemiru Nekako često u zadnje vrijeme čelikanaiđete na ove sjevernjačke genije elektroničke glazbe, možda je to znak? To je samo da bi se shvatilo što je to. Još jedna pjesma savršeno je prilagođena junaku ovog prikaza: malo podcrtani bas u kombinaciji s prekrasnom scenom daje efekt uranjanja i prenosi atmosferu snimanja.

Steven Wilson - Dan prije nego ste došli Prekrasna, samo sjajna naslovnica. Stephen je sjajno pretvorio lirsku disko-stvar u elegantnu rock baladu ispunjenu nekom vrstom neizrecive melanholije. "Eight" u načinu rada svjetiljke savršeno se nadopunjuje minimalističkim dizajnom pjesme, dodajući živost gitari i malo prirodnosti vokalima.

nalazi

Cayin je napravio ne samo top igrač, oniostvarili svoju viziju onoga što bi trebao biti beskompromisni prijenosni izvor zvuka. Kao i kod bilo kojeg svijetlog proizvoda, rezultat se neće svidjeti 100% publike, ali oni koji su u stanju cijeniti zaista veliki pristup stvaranju gadgeta neće ostati ravnodušni, pogotovo ako tome dodate ljubav prema emocionalnom protoku.

Kupite Cayin N8

</ p>